Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

نــــــکته جالب در IE + نیـــاز به چند فرد متخصص در زمینه شبکه

ســـــلام

    چطورین ویزیتورهای عزیز؟ امیدوارم کــــه همه خـــوب باشین.عزیزان من کـــم کم دارم بـــــــه اون چیزی دنبالش بودم میرسم،برای همین دیگــه نمیخوام زیاد دنبال این بلاگ باشـــم.البته هنوز تا یکی دو ماه دیگه در خدمت دوستان هستم ولی بعد از این مدت میرم به سوی داتـــکام و یه وب سایت عالی برای مسائل شبکه و امنیت.میخوام یه وب سایت بزنم کـــه خیلی زود ســــــری تو سرها دربیارم،نه فقط من بلکه تیم من،یعنی مــــــا !
    برای همین به حداکثر 3 نفــــر که تخصص کــافی بــــــرای همکاری در زمینه های شبکه و امنیت شبکه داشته باشند نیازمندیم.اگر توانایی های زیر رو در خودتـون می بینید با من تماس بگیرید تــــا بتــــونیم هر چه سریعتر کار گروهی رو شروع کنیم.

  شرایت عضویت در تیم :
1- آشنایی مقدماتی بـــا مبحث TCP/IP و پروتکل های مرتبط با آن.
2- آشنایی با شبکه های کـــامپیوتری.
3- آشنایی با حداقل یک زبان برنامه نویسی.( ترجیحاً Perl یا C )
4- آشنایی با مکانیزم حملات مختلف.
5- آشنایی با یکی از سیستم عامل های خانوادهء Unix و Windows NT.
6- سابقه ابتکار جهت کشف نکات امنیتی در Package های مختلف.
7- حداقل سابقه 5 ماه کار بر روی شبکه و آشنایی با و استانداردهای مختلف آن.
8- وقت و علاقه کـــافی جهت تبادل اطلاعات و یادگیری بیشتر مسائل ذکر شده.

    اگر حداقـــــل 6 مورد از 8 مورد بالا با شرایت شمـــا مطابقت میکنه،جهت ثبت نام با من تماس بگیرید. »        Secure_Krnl «at» Yahoo «dot» com
    لطفاً میل های خود را حداکثر تــــــا پایان مرداد مــاه همراه با ذکر توانایی های خود در هر یــــــک زمینه های بالا به همراه توضیحی کوتاه دربارهء خود به آدرس فوق ارسال نمایید.
--  --  --  --  --  --  --  
    خوب بچه ها... این از این.حـــــالا آخرین مطلب جالبی رو که بــــــهش برخـــــوردم رو بــــراتون مینویسم،بعدش دیگه باید بچسبم به کــــارای خودم.
    دیروز داشتم با Internet Explorer ور میرفتم که به یه چیر جالب برخوردم که میتونه یه خورده خطرناک هم باشه.اگه مثل من دوست داشته باشید کــــه صفحه اول IE تون Blank یا همون صفحه سفید باشه از منوی Tools » Internet Option گزینه Use Blank رو از کادر Home Pageانتخـــــــاب میکنید.
     اگه یه خورده روی این مسئله دقیق شده باشــــید می بینید که هر موقــــع IE رو باز میکنید توی Address Bar نوشته about:blank.خوب حالا اگه about رو مساوی Blank قرار ندیم و جلوش کدهای HTML بنویسیم اونها رو اجرا میکنــــــه.به عنوان مثال من نوشتم :
    » این سورس رو بدلیل اجرا شدن توی صفحه برداشتم.برای دیدن سورس  راست کلیک کرده و save target as رو انتخاب کنید.در غیر اینصورت فایل به صورت HTML اجرا خواهد شد.دریافت سورس .
 
   همون طور که می بیـنید این یه سورس HTML بـــــا یه Script ساده هســــــت که اگه توی Address Bar تایپش کنید اجرا میشه.(این 20% ها در واقع کاراکتر مربوط به SPC هست) حالا اگه من به جای این سورس ساده و بی گناه! یه عبارت خطرناک مثل اکسپلویتی که اخیراً در قالب HTML برای IE نوشته شده بود و باعث میشد این مرورگر Close  بده رو قرار بدم،طرف هر موقع اینترنت اکسپلور رو باز کنه Close میده!
همین... به نظر خودم که چیز جالبیه.با اینجور نکات ریز میشه هزار تا کار انجام داد که خودتون باید تلاش کنید و یاد بگیرید.من فقط در نقش راهنما هستم.
--  --  --  --  --  --  -- 
دوستان این وبلاگ هنوز کاملاً به صورت تعطیل درنــــیومده،فقط به خاطر کــــــارهای شخصی خودم کمتر وقت میکنم مطلبی بنویسم.اگه سئوالی،پیشنهادی یا .... دارید لطفاً Comment بذارید.
ممنون،فعلاً بابای

ویرایش :‌ ممنون از همه ی دوستانی که میل زدن،برای عضویت لطفاً دیگه میل نزنید.

مقـــــاله

سلام
  جاتون خـــالی این چند روز کــه نبودم خیلی خوش گذشت.بگذریم... روی مقاله ای که قولش رو دادم خیلی کــار کردم،حتی آموزش نصب Xprobe توی Linux رو هم توش نوشتم ولی دو تا مشکل هست.یکی این که یه سری اطلاعات دربارهء مقدار دهی اولیه فیلد Window Size توی Packet های TCP میخوام تــــا مقاله رو کامل کنم.مشکل دیگه هم نداشـتن نرم افزار Adobe Acrobat هست که مقاله رو به صورت PDF ارائه کنم.
  مشکل دومی که فکر میکنم به زودی حل بشه ولی مشکل اول چون تخصصی هست و هر چی دنبال مطلبی دربارهء اون توی اینترنت گشتم چیزی پیدا نکردم،فکر کنم یه خورده زمان ببره.اگه یکی بتونه توی این زمینه کمکم کنه مقاله تا فردا آمادست.
  از بچه هایی هم که کــــامنت میزارن خیلی ممنونم.امین آقا من یه میل بهت زدم،چک کن که منتظر جوابم.آقا اسماعیل تشکر، اما دیگه از خیر این مودم گذشتیم.همین دیروز یه سیستم دیگه خریدم،وقتی ویندوز رو Gateway لینوکس قرار میدم دیگه مشکلی با اینترنت ندارم.
  راســــتی تا یـــــادم نرفته... یه بابایی به نام رضــــــــــا چند تا میل زده و گفته که با ســــایت ما(pcboysir.net) کاری نداشته باش و تهدید نکن و از اینجور حرف ها.
ببین آقا رضا... من بهت گفتم مطالب دیگران رو Copy نکن توی سایت خودت،گوش نکردی حالا سایتت رفته پـــــایین.یه وقت فکر نکنی کـــار من بوده ها،نه عزیز... ما هنوز اون قدر با ســــــــــواد نشدیم که Apache هــک کنیم.دربارهء میل ای هم که راجع به همکاری زدی شرمنده؛بد جوری خودتو خراب کردی.با این حال اگه کمک خواستی ما درخدمتیم.
--  --  -- 
ساعت 3 شد... دیگه باید برم لالا.یه سری تصمیمات اساسی برای تشکیل یه تیم هم دارم میگیرم... الان خیلی خوابم میاد،باشه واسهء پست بعدی.
فعلاً بابای.