Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

بازگشت!

سلام
  خوب بعد از حدود دو ماه دوباره برگشتم...همون طور که حتماً پست قبلی رو دیدید،میدونید که به چند نفر برای همکاری در زمینهء امنیت شبکه احتیاج دارم.چند نفر به من پیشنهاد دادن که باهاشون همکاری کنم ولی خوب منظور من این نبود که! گفتم هر کس در تواناییش هست یه یا علی بگه و بیاد با هم یه کاری رو شروع کنیم.البته یه آقایی به نام امین لطف کردند و گفتند که بــا هم کار کنیم که بعد از مدتی به دلیل شلوغ بودم سر من! یه فاصله و وقفه بین این تماس افتاد و باعث شد که این ارتباط قطع بشه.
  مشکلی نیست،اگر چیزی که دنبالشم پیدا کنم نهایتاً یک ماه و نیم دیگه دات کام میشم و با این آقا شروع به کار میکنم.از همه این حرف ها که بگذریم برای شروع کار توی یه وبسایت احتیاج به یه سیستم بلاگ قدرتمند برای index که با PHP یا Perl  نوشته شده باشه دارم.اصلاً حرف MT و این جور چیزها در میون نیست چون میخوام خیلی ساده باشه.در امکاناتش در حد پست زدن و آرشیو کردن پست ها.
این بلاگ رو به صورت یه فرم با سایر مطالب لازم تو صفحه اول قرار میدم،بقیه صفحه ها هم که فقط مقاله یا آموزش های تصویری هست رو با اندک سواد PHP ! راه میندازم.
قسمت مشکل کار فقط همین بلاگه هست،نمیخوام از هیچ سیستمی استفاده کنم.حتی اگه لازم باشه این قدر صبر میکنم تا وقتی PHP رو خوب یاد گرفتم ( یکی دو سال دیگه! ) خودم واسه خودم یه سیستم بلاگ بنویسم و کارم رو شروع کنم.

حالا چرا میخوام این سیستم بلاگ جدا از تمام سیستم های دیگه باشه؟
دیگه این روزا هر کس سرش یه خورده از هک! (مسخره ترین چیز) درمیاد میره PHP nuke هک میکنه.گنده تر هاش هم با ضعف های امنیتی مختلف مثل SQL Injection ، XST یا باگهای معمولی که روی اکثر App ها هست این سایتها رو درب و داغون میکنن.واسه همینه که دارم این قدر روش تاکید میکنم.
فردا هر ننه قمری میاد سایت ما رو انگولک میکنه و حالا بیاد درستش کن.یه سایت درب و داغون میمونه و یه ضایگی واسه من.

«»خوب دیگه فکر کنم میلاد گرفته باشه که چی میگم.من از کس دیگه کمک نمیخوام...تا همین جاش هم خیلی ها کمک کردن!

یه نکته:
توی پست قبل نوشته بودم که هر کسی سئوالی دربارهء امنیت شبکه داره بپرسه تا اگه تونستم جوابشو بدم،ولی مثل اینکه همه خدای Security هستن بابا...ما عقب موندیم.هیچ کس سئوال نکرد.
یه نکته دیگه:
سر فرصت و در صورت احساس نیاز به نقد کامنتهای پست قبل خواهم پرداخت!
آخرین نکته!
فعلاً بابای@!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نوید شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:45 ب.ظ http://nikkar.blogsky.com

امروز ترا دسترس فردا نیست و اندیشه فردات بجز سودا نیست
ضایع مکن این دم ار دلت شیدا نیست کاین باقی عمر را بها پیدا نیست

به من هم سر بزنید .. خیلی نوشته تون باحال بود

مهدی شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:32 ب.ظ http://network-windows.persianblog.com

سلام دوست عزیز. وبلاگ من هم اختصاصی در مورد شبکه است و فکر میکنم برات جالب باشه.ضمنا اگه خواستی در مورد همکاری با من فکر کن.ممنون میشم وبلاگ منو ببینی و نظر بدی.موفق باشی

رضا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:43 ق.ظ http://rahdari.co.sr

نظرتون در مورد مقایسه دو تا سیستم عامل نمی دونم چی بوده ولی اینو بگم که(( نه Linux می تواند Windows را از صحنه به در کند و نه Windows می تواند جایگاه Linux را بگیرد.)) این دو تا سیستم عامل در کنار هم می توانند مفید باشند.

مرلین منسون چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.panama-group.com

سلام
اولا ویلاگت خیلی باحاله.دوما من رایت کلیک رو فقط واسه فان بستم وگرنه عمه جون منم میدونه وقتی کلیک چپ رو بگیری و بعد کلیک راست کنی باز میشه D: . خلاصه منظورت رو از hand writing نفهمیدم.اسم آهنگ هم "All the Things She Said" هستش نه "All Things that She Said" . راستی تبادل لینک هم میکنیم.خواستی بهم بکو
قربونت : مرلین منسون
بای بای

مجتبی چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:37 ب.ظ http://moin.co.sr

سلام
با تشکر فراوان از شما وبلاگ زیبایی دارین
لطفآاز وبلاگ من هم دیدن کنید
مـــــــتــــــــــــــشــــــــــــــــــــکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد