Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

بالاخره دومین ثبت شد!

سلام...
آقــــــا مُــردم... بالاخره کنکور رو در روز 21 تیر ماه دادیم وفت به خیال اینکه  حداقل تا مهر ماه یه استراحتی بکنیم ولی از بد روزگار از اعماق ذهن ندایی آمد و گفت : " برخیز که هنوز دو واحد کار آموزی به مدت 240 ساعت را نگذرانده ای!". بــــله،اینطوری شد که هنوز وقت سر خاروندن هم پیدا نمیکنم چه برسه به استراحت.

خوب،همون طور که توی پست های قبل هم گفتم قرار بود یه دومین ثبت کنیم و به همراه چند نفر دیگه در زمینهء برنامه نویسی و امنیت شبکه فعالیت داشته باشیم،ولی به دلیل اینکه مشکلات بسیاری وجود داشت تا به این روز این اتفاق نیفتاد،امــــا در حال حاظر دومین و هاست آماده هست و من هم فعلاً دارم روی یه وبلاگ کار میکنم که بتونم یه چیز نه جالب از لحاظ گرافیکی بلکه از نظر امنیتی در بیارم.مـی دونــیــــد... آدم کد رو که خودش بنویسه دیگه خیالش راحته که  حداقل تا جایی که تونسته ایمنش کرده و شب با خیال راحت سرش رو بالش میذاره به امید اینکه تا صبح کــرک نشه!
به امید خدا وقتی که وبلاگ حاظر شد دیگه اینجا چیزی نوشته نخواهد شد و وبلاگ به اون دومین انتقال پیدا میکنه و فعالیت ما هم با دوستانی که میل زدن و همکاری خودشون رو اعلام کردن شروع خواهد شد.البته بدیهی هست که فعالیت ما به  وبلاگ خلاصه نمیشه!  بلکه تا وقتی که تصمیماتی دربارهء نحوهء فعالیت گروه گرفته بشه به صورت خصوصی فعالیت میکنم و بعد از مشخص شدن اهداف این کار گروهی و به وجود آوردن محیط مناسب انشالله در خدمت تمام دوستان خواهیم بود.

در این راه دارم با یه چیزی خیلی حال میکنم...اون هم اینه که کارها داره پیش میره...هر چند کند ولی خوب رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود،رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود...آره عزیز برادر!

حالا نمیدونم آدرس دومین رو الان بدم یا وقتی آماده شده آدرسش رو بذارم! فکر کنم وقتی که وبلاگ حاظر شد بذارم بهتره ولی خوب چه اشکالی داره که الان بذارم؟!
اسم دومین :  www.removed.com (ویرایش شد) البته در حال حاظر روی یک Host آزمایشی هست...اگه خوب بود که فضا رو زیادش میکنم اگه جالب نبود یه هاست دیگه باید بگیرم.

خوب...این کل جریان بود.در آخر فقط باید بگم با کسانی که درخواست همکاری داشتن اواخر شهریور ماه( وقتی نتایج کنکور اعلام شد ) تماس حاصل خواهد شد! اگه تا الان میل یا تلفن نزدم شرمنده.
راستی کسایی هم که توانایی هایی که در پست های پایین نوشتم رو در خودشون میبینن هنوز میتونن با همون آدرس  تماس بگیرن.
 موفق باشید؛
فعلاً بابای

 

نظرات 4 + ارسال نظر
میلو چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:09 ب.ظ http://miloolife.blogspot.com

vay :D
che suprisi
ishala ta 100 sale dige in domain pa barja bashe!
albate ba matalebe be roooz o jaleb :D

سحر و دوست&#1588 یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:15 ب.ظ

مرسی که نظر قشنگتو دادی منم کاملا موافقم اين يه وبلاگ معمولی نيست اينجا هم من که دخترم می نويسم هم يه پسر جواب ميده يه وبلاگ خصوصيه نه عمومی مختاطبشم يه نفره فقط اون واسه اينه که نمی فهمی که کی مينويسه

عادل دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.muchmoney2005.blogfa.com

سلام
ممنون که سر زدی ...
ما ها هم امیدواریم این تجارت سالم ـ طبق گفته شما -
تجارت های کاذب دیگر را به فراموشی بسپارد ...

یا حق

محمد شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.clever.blogsky.com

راستی اگه پایه ی ساخت سایت هستی بگو

قبلاً قصدش رو داشتم،دومین و هاست هم گرفتم و یه خورده از سایت رو هم طراحی کردم اما کار به جایی نرسید.فعلاً هم فرصتش رو ندام.
انشالله وقت آزاد پیدا کردم خبر میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد