Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

وبلاگ

سلام
الان که دارم این پست رو مینویسم از شدت هیجان بارونی هست که شاید یک سال ندیدمش! عجب بارونی...این قدر شدتش زیاده که سر و صداش منو از خواب بیدار کرد. وقتی تابستون تموم میشه و پاییز میاد یه احساس آرامش خاصی بهم دست میده و وقتی متوجه میشم که امسال در اولین ماه فصل پاییز یعنی مهر ماه قرار نیست به مدرسه برم این آرامش چند برابر میشه D:

از این صحبت ها که بگذریم میرسیم به وبلاگ! وبلاگی که در حال طراحیش هستم با PHP+MySQL هست که ظاهر ساده و باطن تقریباً پیشرفته ای داره.قسمت های سادهء برنامه رو توی آموزش پرورش دارم مینویسم( آخه محل 240 ساعت کار آموزیم افتاده اونجا ) و داخل خونه چون تمرکز بیشتری دارم قسمت های پیشرفتش رو کار میکنم(بــــــــابـــــــــــــا...پیشرفته...!!) یک نکته ای که هست اینه که من اولین باری هست که دارم این کار رو انجام میدم و با پیچیدگی های اون زیاد آشنا نیستم،خوشبختانه تا به حال به مشکل برنخوردم و امیدوارم بتونم همینطوری پیش برم و قبل از مرگ یک کار مفید در زندگیم انجام داده باشم!
» و در آخر هم اینکه : خـــدایی وقتی خودت می شینی و کد مینویسی و بینیبی که خودت هم میتونی،یه حال خاصی بهت دست میده.یک حالِ باحال که با هیچ کار دیگه ای نمیشه به این مرز حال رسید!

قربون شما تا پست بعدی بابای