Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

تصــمـیم

سلام
 یک تصمیم... اگه گفتین چی؟! بله،امسال کنکور دارم و نمیتونم زیاد تو وادی Security سیر کنم واسه همین بر خلاف میل خودم که دوست دارم تمام پست های وبلاگ تخصصی و راجع به امنیت شبکه باشه برای به روز نگه داشتن بلاگ تا بعد از کنکور بیشتر خاطرات و اینها می نویسم،البته لا به لای مطالب نکات جالبی درباره ی شبکه و امنیت شبکه هم خواهید خواند.
 خوب این از امسال ما که وزارت علوم ... زد بهش، باید بشینم مثل ... درس بخونم! اما مشکلی نیست داداش،بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم.
 یــه مطلب میخواستم بنویسم که دیگه ساعت یک هست،باید برم ادامه درسم رو بخونم و برم لالا،مطلب درباره ی پیدا کــردن IP یک فرد در اینترنت هست که در پست بعدی می نویسم.فکر کنم خوبی روشی که در این مطلب می خوام توضیح بدم این هست که فرقی نمی کنه طرف چطور با شما در ارتباط هست ( با Yahoo Messenger،MSN،ICQ یا اصلاً هر برنامه ای که موجب برقراری ارتباط شما با یه بنده خدای دیگه میشه! ).مطلب در حد متوسط هست و در اون برنامه های مانیتور ترافیک شبکه ، نحوه پیدا کردن IP طرف مقابل و یه سری مطالب دیگه درباره ی IP های Valid و ... هست.در کل مطلب خوبی میشه اما زیاد حرفه ای نیست،چه کنیم تا بعد از کنکور؟!
 انشالله مطلب بعدی همین ای هست که بالا توضیح دادم...
 فعلاً ...