Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

در حال طراحی بانک اطلاعاتی...

سلام! 
 امروز نشستم یه نیم ساعتی روی دیتابیس کار کردم،هر چی جلوتر میرم بیشتر متوجه چیزهای از قلم افتاده میشم و بعضی موقع ها مجبورم بخشهایی از دیتابیس رو که قبلاً مستند سازی کردم اصلاح کنم.هر چند اینطوری کارها کند پیش میره اما چون در نهایت باعث بیشتر شدن تجربه و کم نقص تر شدن برنامه میشه حداقل خودم از این روند راضی هستم.
 به امید خدا اگر تنبلی نکنم فردا کارهای اولیه ی دیتابیس یعنی تهیه ی همون مستنداتش که رو کاغذ هست تموم میشه و باید همه ی چیزهایی که روی کاغذ پیاده شده رو یه بار از اول تصحیح و بعد تایپشون کنم.این مرحله که تموم بشه می تونم برگه ها رو بذارم جلوم و با خیال راحت شروع به طراحی بخش های مختلف برنامه بکنم،البته طراحی اولیه ی بخش ها از قبل انجام شده و بر حسب نیازهایی که در طراحی اولیه احساس میشد طراحی دیتابیس رو شروع کردم و حالا باید طراحی نهایی رو انجام بدم.تو این مرحله یعنی طراحی نهایی مشخص میشه که هر صفحه با چه جدولی از بانک اطلاعاتی در رابطه هست،داده های جداول چطور در صفحه ها قرار می گیرند،داده های ورودی کاربر چطور در جداول ذخیره میشن،نحوه ی لینک شده صفحات به چه صورت هست و ...

 خوب شاید بهتر بود اول میگفتم! که این پروژه ، طراحی یک وبسایت هست که شامل بخشهایی مثل وبلاگ و مقالات هست که قراره تا دو هفته ی آینده روی دامنه ی MyNet.ir قرار بگیره.چیزی که مسلم هست اینه که تو مدت زمان دو هفته نمیشه تمام پروژه رو طراحی و کد نویسی کرد برای همین بخش های طراحی شده تا دو هفته ی آینده روی سایت قرار میگیره و بخش های باقیمانده به مرور زمان به سایت اضافه میشه.

پس تا فردا... سعی می کنم دیتابیس رو فردا تموم کنم

نظرات 4 + ارسال نظر
ابوالفضل شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:16 ق.ظ http://abolfazl2321.persianblog.ir

با عرض سلام و احترام:
اعیاد ماه مبارک شعبان را خدمت شما بزرگوار و خانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم.
بی تعارف عرض می کنم هنر نمایی استادانه قلم توانایتان همیشه برایم سودمند و مفید بوده است
لینک وبلاگ پر محتوایتان زیبنده کلبه محقرم شده است .
امیدوارم در تمامی امور و مراحل زندگی موفق باشید.

Softpedia یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:54 ق.ظ http://itshare.blogsky.com

نظر لطف شماست
وبلاگت رو هم دیدم اهل تعریف بیخود نیستم ولی مطالبی رو که می نویسی واقعا مطالب بدر بخور و جالب توجهیه. باید بهت تبریک بگم و اجازه می خوام لینک وبلاگ پر محتوات زیبنده کلبه محقرم بشه.
اول باید می گفتم :من هم اعیاد شعبان رو بهت تبریک می گم و امیدوارم در تمامی امور و مراحل زندگی موفق باشی.

علی اکبر عطائی پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ق.ظ http://afghan-computer.blogsky.com

سلام دوست عزیز

درسته من افغانی هستم و برای همین هم اسم وبلاگم افغان ESL هست....

شما هم وبلاگ فوق العاده ای دارید .... مطالبش خیلی مفیدن

موفق باشید

مهدیه پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ق.ظ http://blueorange.blogsky.com

من خود باید ناجی خود باشم. جهان به گونه ای برنامه ریزی شده که راه من با تلاش من است که هموار می شود.
و هستی، مرا بیشتر پذیرا می باشد،
و خدا با من خواهد بود.
امید که هر چی واست بهتره پیش بیاد. بدون لیسانس و فوقم می شه کلی کار کرد و به رضایت درونی رسید. :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد