Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

رفتم ، شاید برای همیشه

سلام
 فکر کنم دیگه واسه همیشه باید از بلاگ اسکای خداحافظی کنم،دست مدیرانش درد نکنه که در این سه سال قبول زحمت کردند و این فضا رو در اختیار من قرار دادند.رفتن به خاطر سرویس بلاگ اسکای نیست،بلاگ اسکای سرویس خوبی داره اما این وبلاگ کامپیوتری هست و همونطور که گفتم من یه مقدار از درس و مشق و کامپیوتر و برنامه نویسی و اینا خسته ام...
 یه کم نیاز به استراحت هست که نمیدونم چه مدت طول میکشه ، فقط میدونم که کمتر از دو سه ماه نیست واسه همین یک وبلاگ دیگه روی یک Domain مستقل راه اندازی کردم تا با نوشتن خاطراتم در اونجا از شما زیاد دور نباشم و فضای آموزشی اینجا رو هم زیاد با نوشتن مطالب غیر تخصصی به هم نزنم...

 صحبت رو کوتاه میکنم...از این به بعد میتونید نوشته های من رو در اینجا بخونید.

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ق.ظ

سلام من یه ای پی رو ریمت دسکتاپ کردم حالا نمی دونم چطوری واردش بشم

یاد اون روزا افتادم...چه هیجانی داشت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد