Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

نــــــکته جالب در IE + نیـــاز به چند فرد متخصص در زمینه شبکه

ســـــلام

    چطورین ویزیتورهای عزیز؟ امیدوارم کــــه همه خـــوب باشین.عزیزان من کـــم کم دارم بـــــــه اون چیزی دنبالش بودم میرسم،برای همین دیگــه نمیخوام زیاد دنبال این بلاگ باشـــم.البته هنوز تا یکی دو ماه دیگه در خدمت دوستان هستم ولی بعد از این مدت میرم به سوی داتـــکام و یه وب سایت عالی برای مسائل شبکه و امنیت.میخوام یه وب سایت بزنم کـــه خیلی زود ســــــری تو سرها دربیارم،نه فقط من بلکه تیم من،یعنی مــــــا !
    برای همین به حداکثر 3 نفــــر که تخصص کــافی بــــــرای همکاری در زمینه های شبکه و امنیت شبکه داشته باشند نیازمندیم.اگر توانایی های زیر رو در خودتـون می بینید با من تماس بگیرید تــــا بتــــونیم هر چه سریعتر کار گروهی رو شروع کنیم.

  شرایت عضویت در تیم :
1- آشنایی مقدماتی بـــا مبحث TCP/IP و پروتکل های مرتبط با آن.
2- آشنایی با شبکه های کـــامپیوتری.
3- آشنایی با حداقل یک زبان برنامه نویسی.( ترجیحاً Perl یا C )
4- آشنایی با مکانیزم حملات مختلف.
5- آشنایی با یکی از سیستم عامل های خانوادهء Unix و Windows NT.
6- سابقه ابتکار جهت کشف نکات امنیتی در Package های مختلف.
7- حداقل سابقه 5 ماه کار بر روی شبکه و آشنایی با و استانداردهای مختلف آن.
8- وقت و علاقه کـــافی جهت تبادل اطلاعات و یادگیری بیشتر مسائل ذکر شده.

    اگر حداقـــــل 6 مورد از 8 مورد بالا با شرایت شمـــا مطابقت میکنه،جهت ثبت نام با من تماس بگیرید. »        Secure_Krnl «at» Yahoo «dot» com
    لطفاً میل های خود را حداکثر تــــــا پایان مرداد مــاه همراه با ذکر توانایی های خود در هر یــــــک زمینه های بالا به همراه توضیحی کوتاه دربارهء خود به آدرس فوق ارسال نمایید.
--  --  --  --  --  --  --  
    خوب بچه ها... این از این.حـــــالا آخرین مطلب جالبی رو که بــــــهش برخـــــوردم رو بــــراتون مینویسم،بعدش دیگه باید بچسبم به کــــارای خودم.
    دیروز داشتم با Internet Explorer ور میرفتم که به یه چیر جالب برخوردم که میتونه یه خورده خطرناک هم باشه.اگه مثل من دوست داشته باشید کــــه صفحه اول IE تون Blank یا همون صفحه سفید باشه از منوی Tools » Internet Option گزینه Use Blank رو از کادر Home Pageانتخـــــــاب میکنید.
     اگه یه خورده روی این مسئله دقیق شده باشــــید می بینید که هر موقــــع IE رو باز میکنید توی Address Bar نوشته about:blank.خوب حالا اگه about رو مساوی Blank قرار ندیم و جلوش کدهای HTML بنویسیم اونها رو اجرا میکنــــــه.به عنوان مثال من نوشتم :
    » این سورس رو بدلیل اجرا شدن توی صفحه برداشتم.برای دیدن سورس  راست کلیک کرده و save target as رو انتخاب کنید.در غیر اینصورت فایل به صورت HTML اجرا خواهد شد.دریافت سورس .
 
   همون طور که می بیـنید این یه سورس HTML بـــــا یه Script ساده هســــــت که اگه توی Address Bar تایپش کنید اجرا میشه.(این 20% ها در واقع کاراکتر مربوط به SPC هست) حالا اگه من به جای این سورس ساده و بی گناه! یه عبارت خطرناک مثل اکسپلویتی که اخیراً در قالب HTML برای IE نوشته شده بود و باعث میشد این مرورگر Close  بده رو قرار بدم،طرف هر موقع اینترنت اکسپلور رو باز کنه Close میده!
همین... به نظر خودم که چیز جالبیه.با اینجور نکات ریز میشه هزار تا کار انجام داد که خودتون باید تلاش کنید و یاد بگیرید.من فقط در نقش راهنما هستم.
--  --  --  --  --  --  -- 
دوستان این وبلاگ هنوز کاملاً به صورت تعطیل درنــــیومده،فقط به خاطر کــــــارهای شخصی خودم کمتر وقت میکنم مطلبی بنویسم.اگه سئوالی،پیشنهادی یا .... دارید لطفاً Comment بذارید.
ممنون،فعلاً بابای

ویرایش :‌ ممنون از همه ی دوستانی که میل زدن،برای عضویت لطفاً دیگه میل نزنید.

نظرات 8 + ارسال نظر
اسماعیل وزیری شنبه 20 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:08 ب.ظ http://net-sec.persianblog.com

مبین جان بشین درست رو بخون عزیزم.! موفق باشی.

هر کی شنبه 27 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:14 ب.ظ

خیلی حرف میزنی شاید پر حرف باشی به هر حال خسته نباشی

بهنام یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:43 ق.ظ http://dllhell.persianblog.com

ممنون که سر زدی!
ولی من mcsd کارم !!وطرفدار بیل جنایتکار!
ساتتم خیلی توپه!
راستی مگه تو رشتت mcse نیست؟

سایه تاریکی یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:57 ق.ظ http://--

دعوت به همکاری
سلام ، با عرض خسته نباشید خدمت شما دوستان
ما یک سری از بچه های دانشگاه شریف هستیم که داریم یک گروه بزرگ و خفن از تمام ایران را جمع آوری می کنیم . اگر مایل به همکاری هستید با ما تماس بگیرید . تا بیشتر با عقاید و نظرات ما آشنا شوید .

[ بدون نام ] دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:49 ق.ظ http://masconfig.persianblog.com

اگه میشه به ما هم سر بزن . یه مطلب جدید گذاشتم .

امیر دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:04 ق.ظ http://rockboys.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ممنون که لطف کردید و تولدمو تبریک گفتید
ایشالا تولدت جبران می کنم
فعلا بای

رامین سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:47 ق.ظ

کاش منم جز دوستات حساب می شدم !

علی پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:57 ب.ظ http://windowscenter.persianblog.com

امیدوارم شما هم موفق باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد