Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

ایجاد کانکشن PPPOE روی ویندوز هایی که PPPOE رو ساپورت نمیکنن

سلام
 ساختن کانکشن PPPOE بعد از گذاشتن مودم ADSL روی مود Bridge در ویندوزهای XP و بالاتر خیلی ساده هست اما در ویندوز های پایین تر از XP به مشکل بر میخورید که برای حل کردنش باید از یک برنامه ی جانبی کمک بگیرید.
 من دو تا نرم افزار به نامهای WinPoET و RASPPPOE رو تست کردم و از RASPPPOE بیشتر خوشم اومد.این نرم افزار رو میتونید از لینک زیر دریافت کنید و بعد از خوندن راهنمای استفادش یک کانکشن PPPOE روی ویندوزهایی که کانکشن PPPOE رو ساپورت نمیکن بسازید.
 دریافت فایل
 حجم فایل : 150KB

 اگر مشکلی پیدا کردید کامنت بگذارید،خوشحال میشم کمکتون کنم.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا نقی زاده یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

سلام دوست عزیز از تمام مطالبتان استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
با وجود تعداد بازدید کننده های وبلاگتان احساس می کنم فقط شما می توانید بهترین و بزرگترین کمک را به من و خودتان کنید یا حداقل وبلاک من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی هم به ما کنند
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم درباره موضوع وبلاگم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

سلام آقا رضای عزیز
وبلاگ شما در مورد Network Marketing هست و من هم علاقه ندارم در این زمینه فعالیت کنم.اگر وبلاگ شما رو لینک کنم هم یک عده رو گمراه خواهم کرد،بنابراین عذر من رو درباره ی لینک کردن وبلاگتون بپذیرید.

محمد اردکانی نژاد یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:48 ب.ظ http://ww.narmafzarboys.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو
من از کامنتی که در وبلاگ ارشمیدس و نیوتون (سی پ پ دات بلاگفا) گذاشتین با وبلاگ بسیار زیبا و مفید شما آشنا شدم. باید بی تعارف خدمتتون عرض کنم که وبلاگ بسیار تخصصی و مفیدی دارین که می تونه برای خیلی از دوستان مفید باشه.
باعث افتخار اگه یه سر به وبلاگ من بزنین و نظرتون رو در مورد وبلاگم بگین. در ضمن بهتون پیشنهاد می کنم علاوه بر قرار دادن برنامه برای دانلود شروع به آموزش سی از ابتدا کنین تا علاوه بر جذب بازدید کننده و آموزش سی به دوستان قشر بیشتری از بازدیدکننده ها رو به وبلاگتون علاقه مند کنید.

ببخشید اگه پر حرفی کردم.
با تشکر

نظر لطف شماست.
آموزش برنامه نویسی در اکثر سایت های اینترنتی موجود هست و بنده علاقه ای به تکرار مطالب تکراری ندارم.

محمد اردکانی نژاد یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ب.ظ http://ww.narmafzarboys.blogfa.com

با عرض سلام مجدد
ببخشید که باز مزاحم شدم

خیلی ممنون از اینکه قبول دعوت نمودین و یه سر به وبلاگ محقر من زدین.در ضمن خیلی ممنون که نظرتون رو در مورد وبلاگم گفتین

در مورد سورس رایگان هم باید بگم این نظر شماست و برای من بسیار با ارزش و محترم هست. منظور من این بود که علاوه نوشتن برنامه های تخصصی گوشه چشمی هم به برنامه های ابتدایی و آماتور برای افراد تازه کار بکنین و این نکته رو فراموش نکنیم که یکروز ما هم شدیدا به این برنامه ها احتیاج داشتیم و کسی به ما کمکی نمی کرد.

بازم معذرت می خوام.
امیدوارم همیشه پایدار و موفق باشید

دوستدار شما
محمد اردکانی نژاد

بله من هم اون روزهای شیرین رو به یاد دارم.
در صورتی که کسی سئوال برنامه نویسی داشته باشه در خدمتش هستم اما با عرض پوزش وقت نوشتن مقاله رو ندارم.
با آرزوی موفقیت برای شما
Secure Kernel

محمد سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.clever.blogsky.com

با سلام!
چند سوال از ت داشتم:
۱.من می خوام یک سرور خانگی بزنم.(برای سه سایت شخصی) طبعا اینترنت مورد نیاز من فراتر از ۶۴ باید باشد (برای کشوری مثل ایران که حد اکثر سرعت آن ۵۶ است) برا همین یک ای دی اس ال می گیرم (۲۵۶/۲۵۶) آیا بهتر از ای دی اس ال هست و چه اشتراکات اینترنتی دیگری می شود گرفت(با ذکر قیمت لطفا)؟
۲.یک کامپیوتربرای سرور شدن(طبعا بدون نیاز به مانیتور و موس و...)چه قد واسم خرج ور میداره؟(چیزایی که لازم دارم:یک هارد۲۰ یک سی پی یو (سرعتش رو شما بگین) یک مادر بورد و یک کیس و رم (بازم سرعتش با شما))(ویندوز چی نصب کنم ؟طبعا سرور ۲۰۰۳)
۳.سایت یا کتابی برای آموزش اینکه چگونه سرور کنیم یک کامپوتر را؟

پاسختون رو الان مینویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد