Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

آهنگ QUE HICISTE

سلام
 برنامه نویسی و شبکه کار نداریم که بد حال باشه،پس حال همگی خوبه...
 گفتم آپدیت امشب رو یه موزیک مهمون من باشید.آهنگی که براتون upload کردم از آلبوم جدید خانم لوپز هست و می تونید از لینک زیر دریافتش کنید.
 دریافت فایل
 حجم فایل : 2MB
 یک خورده مشغول انجام تحقیق هایی که هفته آینده باید تحویلشون بدم هستم،انشاالله فردا پس فردا سرم خلوت شد یک مطلب برنامه نویسی پست میکنم تا دوستان علاقه مند به برنامه نویسی گله مند نشن که چرا اینقدر مطالب شبکه پست می کنی!

 تا فردا...

نظرات 1 + ارسال نظر
میلو شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:34 ق.ظ

merC agha mobin
terkondi maro ba in ahanget :D
khili ghashang bood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد