Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

تشکــــر

سلام
امروز دومین امتحانم رو دادم.بد نشد ولی خوبم نشد ,حـــــــالا...الان تازه بعد از چند روز کانکت شدم,خدایا... هوار تا میل اومده بود... که بایــد سریع چک میکردم.نکته جالب اینجاست که فردا تولدمه و خودم یادم نبود! با این حال دوستان ما رو شرمنده کردن و کادویی های بالای ۵00K‌ و 1 مگابایتی برام فرستادن!
از شما هم به خاطر لطفی که به من و وبلاگم دارید ممنونم.جا داره که یه تشکر ازتون بکنم.
 اول از دوست خوبــم آقا یاسر ممنونم که بلاگ منو توی بلاگ خودشون معرفی کردند و از همه مهم تر اینکه شماره منزلشونو لطف کردن و من هنوز نتونستم بهشون زنگ بزنم.(یاسر جان یه مورد مشورتی بود که حل شد...واسه تشکر هم که شده یه زنگ بهت میزنم مهندسd:).
 مورد دوم تشکر از شما به خاطر نظــــــراتتون هست کــه باعث دلــــــگرمی مــن میشه و منو وا میداره تا بلاگ رو آپدیت کنم.یه سری از بچه ها گفتن که مطالب خیلی سطح بالا هست,والا نمیدونم...شاید واسه اول کار یه خورده سنگینه ولی یه چیزی هست اینه که من دوست ندارم مطالبم مثل اکثر بلاگ ها باشه...یعنی مطلبی باشه که همه یاد داشته باشن یا شنیده باشن.
اگه دوست دارین بـــــا من هــــمراه بشین فکـــر کنم آموزشهای هـــــک و شبکه ی آراز که سایتش جدیداْ با تغییرات جالبی اومده بالا منبع خیلی خوبی برای یاد گرفتن شبکه و هک از پایه باشه.من خودم از همون جا و همون آموزش های شروع کردم و فکر میکنم اگه شما هم بخونــــینشون و یاد بـــــــگیرین راحت بتونین با من همراه بشین.
مطلب بعدی دربارهء ISP Util هست که نمیدونم مینویسمش.سعی میکنم زود بنویسم آخه خیلی برام مطلب جالبیه.

موفق باشید,فعلاْ بابای...

نظرات 3 + ارسال نظر
بچه های راک یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:54 ب.ظ http://rockboys.blogsky.com

سلام
اگر نیاز به لوگو ویا بنر تبلیغاتی دارید یه ما یه سر بزنید
با شرایط استثنایی (یک پست تبلیغاتی به ما بدهید ) تا صاحب لوگو و بنر حرفه ای شوید

[ بدون نام ] دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:58 ب.ظ

اولا امیدوارم که همه امتحاناتتو خوب خوب بدی استاد دوما اینکه ممنون که سایتی معرفی کردی که اموزش از پایه می ده

hassan kameli چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام
خسته نباشی
می خوام از شما یه خواهش کنم
اگر براتون امکان داره آموزش isp util رو برام بفرستید
با تشکر
کاملی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد