Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

Mobin@Freedom

این بلاگ در زمینه ی شبکه،امنیت شبکه و برنامه نویسی فعالیت دارد و ضمن ارائه ی اطلاعات پاسخگوی سئوالات شما نیز خواهد بود

ترنس

سلام
 چند روزه مغزم درست حسابی کار نمیکنه،به خودم گفتم بی خیال درس و شبکه و ...  الان فعالیت روزانم فقط بازی کردن و موزیک گوش کردن هست،میخوام مغزم یه خورده استراحت کنه! بلکه حوصله ی کنم بعداً یه خورده به کارهای دیگه هم برسم.
 یادمه جام جهانی 98 فرانسه که بود تلوزیون یه آهنگ ترنس باحالی اول هر بازی پخش میکرد،پارسال هر چی دنبالش گشتم پیداش نکردم اما دیگه این چند روزه اینقدر بیکار شدم سرچ کردم پیداش کردم.میتونید از ایـنـجـــــــا دانلودش کنید.
 برم یه خورده بازی کنم،دو خط نوشتن هم حوصلم رو سر میبره...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد